Wednesday, November 3, 2010

Bila komputer rosak.

Selepas sekian lama saya tidak dapat menulis didalam blog ini,terasa sangat rindu akan ia.

Bermula dari komputer saya rosak,mengambil masa untuk dihantar ke kedai untuk dibaiki.Rupa-rupanya,Ramnya yang rosak.Bila dibawa pulang kerumah,skrin monitor saya menjadi kuning.

Belum sempat saya mencari mood untuk kembali ke blog,komputer saya tiba-tiba tidak dapat dihidupkan.Saya cuba memasukkan cd window untuk install semula window yang rosak.Namun ianya cuma mampu dihidupkan beberapa hari sahaja.Komputer saya tiba-tiba berbunyi seperti sesuatu yang berpusing tetapi tidak dapat berfungsi dengan betul.

Akhirnya,Kami memutuskan untuk mendapatkan sebuah komputer baru.Namun,masa yang lama berlalu membuatkan kami terlupa untuk membayar broadband pada bulan tersebut.Barulah saya tahu bahawa broadband kami akan memotong talian hanya selepas sebulan setengah.

Sudah dapat komputer baru,broadband pula tidak dapat digunakan.Saya terpaksa menunggu masa sesuai untuk menyelesaikan urusan memasukkan semula talian broadband kami.Kini barulah saya merasa lega kerana dapat meneruskan perjuangan saya untuk menjadi seorang Blogger yang setia.

Namun setelah agak lama saya tidak berblogger,saya sudah pening mencari idea.Jadi,buat permulaan,inilah kisah saya yang kehilangan sebuah rutin tersayang.

Panjang umur,insyaallah saya berhajat menjadikan blog ini sebagai sesuatu yang terindah buat saya dan semua.wassalam.

No comments:

Post a Comment